eshop Καστοριά

Σκεφτεστε να ανοιξετε το δικο σας Ηλεκτρονικο Καταστημα (E-Shop); Ελατε τοτε να δουμε ποια ειναι τα μυστικα της επιτυχιας!

Ας τα πάρουμε όμως με τη σειρά:

Τι είναι ένα E-Shop;

Το Ηλεκτρονικό Κατάστημα ή αλλιώς στα αγγλικά E-Shop, είναι ένας διαδικτυακός χώρος (ιστοσελίδα) μέσω του οποίου πραγματοποιούνται πωλήσεις προϊόντων, υλικών αγαθών ή υπηρεσιών, χωρίς ο καταναλωτής να χρειαστεί να επισκεφθεί κάποιο φυσικό χώρο.

Γιατί να δημιουργήσετε ένα E-Shop;

Οι ανταγωνιστικές τιμές, ο εύκολος και άνετος τρόπος αναζήτησης και η ολοένα και μεγαλύτερη διείσδυση του internet στην καθημερινή μας ζωή κατάφεραν να δημιουργήσουν μια καινούργια τάση και γι΄ αυτό τα E-Shops αυξάνονται πια με τόσο γρήγορο ρυθμό. Ένα E-Shop μας δίνει την ευκαιρία να ξεπεράσουμε τους ανταγωνιστές μας, να εκσυγχρονιστούμε, αλλά και να αυξήσουμε το πελατολόγιο και τα κέρδη μας.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα που έχει ένα Ηλεκτρονικό Κατάστημα;

  1. Το χαμηλό λειτουργικό κόστος, διότι δεν υπάρχουν τα έξοδα συντήρησης ενός φυσικού καταστήματος.

  2. Η έδρα και το μέγεθος της επιχείρησης δεν παίζουν κανένα ρόλο. Όλες οι επιχειρήσεις ανεξάρτητα από το μέγεθος και την έδρα τους μπορούν να έχουν την ίδια πρόσβαση στους πελάτες με την παρουσία τους στο διαδίκτυο.

  3. H ευρεία γεωγραφική κάλυψη, αφού η επιχείρηση μπορεί να απευθυνθεί σε πελάτες που βρίσκονται παντού.

  4. Το ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να είναι πολύγλωσσο και να απευθύνεται και σε πελάτες του εξωτερικού.

  5. Η άμεση ενημέρωση των πελατών για καινούργια προϊόντα ή υπηρεσίες.

  6. Η ελληνική αγορά δεν είναι κορεσμένη, έτσι αν προσφέρονται ασφαλείς αγορές, σε καλές τιμές, οι πιθανότητες επιτυχίας είναι μεγάλες.

  7. Το E-Shop είναι ανοιχτό όλο το 24ωρο για να εξυπηρετεί τους πελάτες.

  8. Η μεγάλη μείωση του διαφημιστικού κόστους. Η διαδικτυακή επιχείρηση μπορεί να αξιοποιήσει τις τεράστιες δυνατότητες μάρκετινγκ που της προσφέρει το διαδίκτυο και έτσι μπορεί να δημιουργεί γρήγορα και εύκολα διαφημιστικές καμπάνιες, να ενημερώνει άμεσα τους πελάτες για νέες προσφορές και εκπτώσεις κ.α

  9. Τα στατιστικά στοιχεία που έχει τη δυνατότητα να συλλέγει ο ιδιοκτήτης ενός E-Shop του δίνουν τη δυνατότητα να αναλύει την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, να κατανοεί τις επιθυμίες και τις προτιμήσεις τους με αποτέλεσμα να έχει στην κατοχή του πολύτιμες πληροφορίες για την ικανοποίηση των πελατών.

Ποιος θα καταφέρει να νικήσει τον ανταγωνισμό ή αλλιώς γιατί ο κόσμος να αγοράσει από το δικό σας E-Shop και όχι από κάποιο άλλο;

Σύμφωνα με την τελευταία ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών η ασφάλεια στις αγορές (ξεκάθαροι όροι χρήσης, ασφαλείς τρόποι πληρωμής κ.α), η άμεση εξυπηρέτηση, οι χαμηλές τιμές και η καλή ποιότητα της ιστοσελίδας είναι οι σημαντικότεροι λόγοι που θα κάνουν τους καταναλωτές να εμπιστευθούν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για να κάνουν τις αγορές τους.

Τα βασικά σημεία που πρέπει να προσέξετε κατά τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας του καταστήματος:

  • Δημιουργία καλοσχεδιασμένης και εύχρηστης ιστοσελίδας.

  • Εύκολη και άμεση δυνατότητα επικοινωνίας (μέσω chat, τηλεφώνου, E-mail).

  • Ποιότητα στις φωτογραφίες.

  • Ποικιλία στον τρόπο πληρωμών.

  • Εύκολη αναζήτηση προϊόντων.

  • Κατασκευή φιλικής ιστοσελίδας προς τις μηχανές αναζήτησης.

  • Σχεδιασμός με Responsive Web Design, ώστε ο πελάτης να μπορεί να κάνει άνετα τις αγορές του από οποιοδήποτε μέσο χρησιμοποιεί, tablet, κινητό κτλ.

Τα βασικά σημεία που πρέπει να προσέξετε μετά τη δημιουργία της ιστοσελίδας:

  • Ένα ακόμα πολύ σημαντικό θέμα είναι η καλή και σωστή προώθηση της ιστοσελίδας μετά τη δημιουργία της. Ο ιδιοκτήτης μπορεί να ακολουθήσει τόσο on-line όσο και offline μεθόδους marketing για να διαφημίσει το καινούργιο του κατάστημα και μπορεί να χρησιμοποιήσει και κάποια έξυπνα τρικ για να κερδίσει και να διατηρήσει τους νέους πελάτες όπως:

    • Δημιουργία κινήτρων αγοράς (προσφορές, εκπτωτικά κουπόνια, εκπτώσεις κτλ).

    • Συνδυασμός του E-Shop με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

    • Συχνή ανανέωση προϊόντων.

    • Δημιουργία διαγωνισμών.

    • Προσφορές δώρων κ.α.

Τελικά αξίζει τον κόπο να δημιουργήσετε ένα E-Shop;

Εάν έχετε μεράκι και όρεξη για δουλειά τότε ναι, αξίζει!

Κατανοήστε τις επιθυμίες των πελατών σας και φροντίστε για τις ανάγκες τους, έτσι θα τους διατηρήσετε και θα τους κάνετε να σας εμπιστευθούν!

Και η δική μας συμβουλή…

Εξετάστε πολύ καλά τις δυνατότητες που σας δίνει το διαδίκτυο, σχεδιάστε έξυπνα και δυναμικά τη στρατηγική σας, εκμεταλλευτείτε τις ευκαιρίες και κυνηγήστε τους στόχους σας!

Για περισσότερες λεπτομέρειες και πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα 2467800025 & 6972659178, στο e-mail info@mellonest.gr ή να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας www.mellonest.gr – Καστοριά.